Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
    По каталожни данни 2.4ката 210кс с ръчни скорости седан е 1560кг...
    Като сметнеш колко повече торк има от 1.9ката сигурно хич не е лошо
    А иначе мотора едва ли е софтуерно напомпан, при положение, че обема е различен.

    МОже и да се лъжа, ама тея мотори 2.0л не бяха ли съвместна разработка с не знам си кой....
    Обема че е различен - различен е! (1910сс при 1.9jtdM<1956сс при 2.0jtdM) Но тази разлика в мощността няма как да идва от 46сс!

    А на Фиат Скудо слагат и един 2.0 дизел, който е френски на ПСА и е 1997сс.
    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

    Comment


    • Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
      Обема че е различен - различен е! (1910сс при 1.9jtdM<1956сс при 2.0jtdM) Но тази разлика в мощността няма как да идва от 46сс!

      А на Фиат Скудо слагат и един 2.0 дизел, който е френски на ПСА и е 1997сс.
      Не идва само от това разбира се има огромна разлика в комън реил технологията на новия мотор Налягания, дюзи, подобрено горене с по висока ефективност в камерата и налягане.... въобще има много разлики
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Колеги, я да пораздвижа малко темата с бърз въпрос: на някой да му се намира или да му е попадал наскоро за продажба здрав заден десен вътрешен стоп? Или да знае от къде може да се достави втора употреба? Само да не е тази "от Дупница" - там звънях и се почнаха едни обяснения, тя в Италия колата, пък с доставката, пък след еди колко си време, пък само целия с ел оборудването се предлага, пък 100 лева... не не. На моя е отчупена малка част от външната пластмаса точно над светлината за задна скорост, иначе е херметично плътен от вътре и си работи без проблеми (пу-пу), но много взе да ми боде очите напоследък... Но от друга страна, 156 лева нов (при положение че за външните вече има заместители на цена от порядъка на 86 лв) за едно отчупено парченце ... Та да попитам, може някой да си има и да се чуди какво да го прави
        Alfa 159 2.4 JTDm

        Comment


        • Каското какво казва по въпроса?
          Range Rover Vogue 4.4
          Rexton 270 cdi
          Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
          Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

          Comment


          • Въпрос за 159

            Здравейте приятели,
            скоро мисля да стана горд собственик на Алфа 159, която мисля да отидя да си закупя от чужбина. Убедил съм се че това е моята нова кола на старо. Досега съм карал само италиански коли така че съм запознат с тях! Спрял съм се на мотора 1,9 JTDm
            Имам обаче следното питане относно надписите на модела отзад: Кога малката буква "м" е червена - при 16V мотора ли е само и кога е хромирана като другите букви JTD - при 8V мотора? Втория ми въпрос е когато тези надписи липсват както и "159" , "1,9" значи ли че е имало някакви интервенции по задната част на автомобила (да речем е удрян и не са ги сложили после?). И последно този мотор с ремък ли е или с верига? Какво да гледам при покупката на този модел конкретно и нека само за този модел бъдат съветите ви! Благодаря предварително!

            Comment


            • Първоначално публикувано от luchobg Покажи съобщение
              Здравейте приятели,
              скоро мисля да стана горд собственик на Алфа 159, която мисля да отидя да си закупя от чужбина. Убедил съм се че това е моята нова кола на старо. Досега съм карал само италиански коли така че съм запознат с тях! Спрял съм се на мотора 1,9 JTDm
              Имам обаче следното питане относно надписите на модела отзад: Кога малката буква "м" е червена - при 16V мотора ли е само и кога е хромирана като другите букви JTD - при 8V мотора? Втория ми въпрос е когато тези надписи липсват както и "159" , "1,9" значи ли че е имало някакви интервенции по задната част на автомобила (да речем е удрян и не са ги сложили после?). И последно този мотор с ремък ли е или с верига? Какво да гледам при покупката на този модел конкретно и нека само за този модел бъдат съветите ви! Благодаря предварително!
              За буквите незнам,но като отвориш капака на капака на мотора са пише кой е,дали 16в или 8в.Мотора е с ремък със сервизен интервал около 60 00-80 000 км.,моя съвет е не повече от 60 000 км с един ремък.Важно е да не светят никакви лампи по таблото,защото има доста скъпи компоненти по колата,особено еърбеците.Това че липсват надписите отзад не е задължително колата да е удряна,моята ги няма защото аз писках да ги няма
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Колеги,
                и аз съм харесал 159, ама се плаша като чета за съединители, рейки, носачи, лагер главини и т.н. и то на коли на по 60к километра. Хубаво, ще се сменят, но четейки забелязвам че няма много заместващи на оригиналните части, което си е проблем от всякъде...

                Comment


                • Първоначално публикувано от Alegron Покажи съобщение
                  Колеги,
                  и аз съм харесал 159, ама се плаша като чета за съединители, рейки, носачи, лагер главини и т.н. и то на коли на по 60к километра. Хубаво, ще се сменят, но четейки забелязвам че няма много заместващи на оригиналните части, което си е проблем от всякъде...
                  Има вече доста афтър маркет части,не се притеснявай за това,и носачи има вече,и главини,и рейките се рециклират/тпва е отдавна/.Не мисля че това може да те спре,ако те спре значи не си никакъв Алфист,и е по-добре да се насочиш към друга марка.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Alegron Покажи съобщение
                    Колеги,
                    и аз съм харесал 159, ама се плаша като чета за съединители, рейки, носачи, лагер главини и т.н. и то на коли на по 60к километра. Хубаво, ще се сменят, но четейки забелязвам че няма много заместващи на оригиналните части, което си е проблем от всякъде...
                    Направо се пренасочвай, деба и кочините! Освен ако не си мазохист!
                    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                    Comment


                    • Благодаря за отговора и все пак моля и някои друг колега да се включи за което благодаря предварително, но момента е важен все пак не се прави всеки ден такава покупка! Благодаря още един път!

                      Comment


                      • Колега не се шашкай колите са супер частите не са скъпи на фона на другите 5 годишни коли ако мислиш че на Ауди ,БМВ и Мерцедес частите са по евтини и не се развалят не е така само дето като се счупи нещо сменяш още 3 работи заедно с него защото другарите Шваби са го сметнали така.А 159 ката може да се сравнява само с тях като автомобил защото е много повече от Пежо ,Опел,Хонда..... Купувай не се притеснявай!
                        Last edited by gostenka; d.m.y г., 12:41.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alegron Покажи съобщение
                          Колеги,
                          и аз съм харесал 159, ама се плаша като чета за съединители, рейки, носачи, лагер главини и т.н. и то на коли на по 60к километра. Хубаво, ще се сменят, но четейки забелязвам че няма много заместващи на оригиналните части, което си е проблем от всякъде...
                          Според мен силно зависи от екземпляра, на който ще попаднеш. Гледай много, все пак, пари плащаш. Аз си купувах последната Алфа повече от година. Дозата късмет също е силен фактор при колите 2-ра употреба. Не мисля, че частите са толкова скъпи, но това е лична преценка за всеки. И не забравяй, че не си ренген, всяка кола може да те предаде на 5-я ден, въпреки, че е изглеждала перфектно до този момент. Независимо от марката, останалото е теория на вероятностите. Късмет в търсенето!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от gostenka Покажи съобщение
                            Колега не се шашкай колите са супер частите не са скъпи на фона на другите 5 годишни коли ако мислиш че на Ауди ,БМВ и Мерцедес частите са по евтини и не се развалят не е така само дето като се счупи нешто сменяш още 3 работи заедно с него защото другарите Шваби са го сметнали така.А 159 ката може да се сравнява само с тях като автомобил защото е много повече от Пежо ,Опел,Хонда..... Купувай не се притеснявай!
                            Така е със долу споменатите автомобили няма база на сравнение.

                            Comment


                            • Колеги, да се пренасочвам към други марки, ама по хубав спортен седан от 159 с прецизна управляемост не съм виждал... Освен Е90, което също е добро.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alegron Покажи съобщение
                                Колеги, да се пренасочвам към други марки, ама по хубав спортен седан от 159 с прецизна управляемост не съм виждал... Освен Е90, което също е добро.
                                Едното е за сметка на другото. Колата е много тежка и това води след себе си някои последствия. Едните добри, като стоене на пътя и управляемост, другите лоши- "яде" гуми, накладки и дискове за "закуска", съединителя също страда от тежестта, носачите и те! Не вярвам някой да го отрече.По-знаещите колеги могат и да допълнят картинката с мнение за рейки, колектори и др . Ако не те плашат тези неща - това е твоят модел.
                                Хубавите страни на модела ги има много коментирани и затова не се спирам на тях. За такива като повечето от нас в този форум т.нар. "болни мозъци" няма друг избор - ще си страдаме и ще си се кефим. Но за някои още има спасение - Mercedes, BMW, Lexus... не че и там няма драми, де...
                                ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                                ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                                ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                                ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                                Comment

                                Working...
                                X